The relations of temperamental effortful control and anger/frustration to Chinese children's academic achievement and social adjustment: A longitudinal study. (2010) Zhou, Quing Main, Alexandra Wang, Yun Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 1 Pág. 180-196

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses Vol. 39 Núm. 1 Pág. 171-188 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Park, Seung Won Cho, Moon-Heum Lim, Seongmi Hwang, Seokwon
Student perceptions of interpersonal justice, engagement, agency and anger
Student perceptions of interpersonal justice, engagement, agency and anger Vol. 37 Núm. 3 Pág. 765-784 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Mameli, Consuelo Grazia, Valentina Passini, Stefano Molinari, Luisa
Habilidades Sociales e Intolerancia a la Frustración en adultos argentinos
Habilidades Sociales e Intolerancia a la Frustración en adultos argentinos Vol. 6 Núm. 2 Pág. 99-116
2021 ConCiencia EPG
Varela, Ayelen Soledad Mustaca, Alba
Temperament and academic achievement in childre
Temperament and academic achievement in childre Vol. 11 Núm. 3 Pág. 736-757 ARTICULO
2021 EJIHPE
Nasvytienė, Dalia Lazdauskas, Tomas
Adaptación y validación de la Escala de Tolerancia a la Frustración (ETF) en niños peruanos
Adaptación y validación de la Escala de Tolerancia a la Frustración (ETF) en niños peruanos Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-29 ARTICULO
2018 Revista de Psicología Clínica con Niños y Adolescentes
Ventura León, José Luís Caycho Rodríguez, Tomás Vargas Tenazoa, Dina Flores Pino, Gianella
Gender as predictor of social rejection: the mediating/moderating role of effortful control and parenting
Gender as predictor of social rejection: the mediating/moderating role of effortful control and parenting Vol. 30 Núm. 3 Pág. 1069-1078 ARTICULO
2014 Anales de psicología
Ato Lozano, Ester Galián Conesa, María Dolores Fernández Vilar, María Angeles
Ajuste escolar del alumnado con TDAH
Ajuste escolar del alumnado con TDAH Vol. 11 Núm. 30 Pág. 527-550 ARTICULO
2013 Electronic journal of research in educational psychology
Sánchez Pérez, Noelia González Salinas, Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Nov-2024