The relations of temperamental effortful control and anger/frustration to Chinese children's academic achievement and social adjustment: A longitudinal study. (2010) Zhou, Quing Main, Alexandra Wang, Yun Journal of educational psychology Vol. 102 Núm. 1 Pág. 180-196
- Número de citas: 7 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 7 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses Vol. 39 Núm. 1 Pág. 171-188 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Park, Seung Won
Cho, Moon-Heum
Lim, Seongmi
Hwang, Seokwon
|
Student perceptions of interpersonal justice, engagement, agency and anger Vol. 37 Núm. 3 Pág. 765-784 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Mameli, Consuelo
Grazia, Valentina
Passini, Stefano
Molinari, Luisa
|
Habilidades Sociales e Intolerancia a la Frustración en adultos argentinos Vol. 6 Núm. 2 Pág. 99-116 | 2021 | ConCiencia EPG |
Varela, Ayelen Soledad
Mustaca, Alba
|
Temperament and academic achievement in childre Vol. 11 Núm. 3 Pág. 736-757 ARTICULO | 2021 | EJIHPE |
Nasvytienė, Dalia
Lazdauskas, Tomas
|
Adaptación y validación de la Escala de Tolerancia a la Frustración (ETF) en niños peruanos Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-29 ARTICULO | 2018 | Revista de Psicología Clínica con Niños y Adolescentes |
Ventura León, José Luís
Caycho Rodríguez, Tomás
Vargas Tenazoa, Dina
Flores Pino, Gianella
|
Gender as predictor of social rejection: the mediating/moderating role of effortful control and parenting Vol. 30 Núm. 3 Pág. 1069-1078 ARTICULO | 2014 | Anales de psicología |
Ato Lozano, Ester
Galián Conesa, María Dolores
Fernández Vilar, María Angeles
|
Ajuste escolar del alumnado con TDAH Vol. 11 Núm. 30 Pág. 527-550 ARTICULO | 2013 | Electronic journal of research in educational psychology |
Sánchez Pérez, Noelia
González Salinas, Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Nov-2024