Socioeconomic status effects on using the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) to identify the gifted/talented. (2010) Carman, Carol A. Taylor, Debra K. Gifted child quarterly Vol. 54 Núm. 2 Pág. 75-84

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A Meta-Analytic Evaluation of Naglieri Nonverbal Ability Test
A Meta-Analytic Evaluation of Naglieri Nonverbal Ability Test Vol. 65 Núm. 3 Pág. 199-219 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Lee, Hyeseong Karakis, Nesibe Akce, Bekir Olcay Tuzgen, Abdullah Azzam Karami, Sareh Gentry, Marcia Maeda, Yukiko
Differences in using the Cognitive Abilities Test (CogAT) 7 Nonverbal Battery Versus the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) 2 to identify the Gifted/Talented
Differences in using the Cognitive Abilities Test (CogAT) 7 Nonverbal Battery Versus the Naglieri Nonverbal Ability Test (NNAT) 2 to identify the Gifted/Talented Vol. 64 Núm. 3 Pág. 171-191 ARTICULO
2020 Gifted child quarterly
Carman, Carol A. Walther, Christine A. P. Bartsch, Robert A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024