Myth 2: The gifted constitute 3% to 5% of the population. Moreover, giftedness equals high IQ, which is a stable measure of aptitude: Spinal tap psychometrics in gifted education (2009) Borland, James H. Gifted child quarterly Vol. 53 Núm. 4 Pág. 236-238

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Assessing the Scholarly Reach of Terman’s Work
Assessing the Scholarly Reach of Terman’s Work Vol. 65 Núm. 1 Pág. 95-109 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Hodges, Jaret Mun, Rachel U. Oveross, Mattie E. Ottwein, Jessica K.
Finding Talent Among Elementary English Learners
Finding Talent Among Elementary English Learners Vol. 65 Núm. 2 Pág. 153-166 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Pereira, Nielsen
Building Systemic Capacity to Improve Identification and Services in Gifted Education
Building Systemic Capacity to Improve Identification and Services in Gifted Education Vol. 65 Núm. 2 Pág. 132-152 ARTICULO
2021 Gifted child quarterly
Mun, Rachel U. Ezzani, Miriam D. Lee, Lindsay Ellis Ottwein, Jessica K.
Altas capacidades y trastornos alimentarios
Altas capacidades y trastornos alimentarios Vol. 31 Núm. 115 Pág. 77-95 ARTICULO
2020 Revista de psicoterapia
Hernangómez Criado, Laura
El Modelo Tripartito sobre la alta capacidad y las mejores prácticas en la evaluación de los más capaces
El Modelo Tripartito sobre la alta capacidad y las mejores prácticas en la evaluación de los más capaces Núm. 368 Pág. 66-95 ARTICULO
2015 Revista de educación
Pfeiffer, Steven I.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024