Myth 2: The gifted constitute 3% to 5% of the population. Moreover, giftedness equals high IQ, which is a stable measure of aptitude: Spinal tap psychometrics in gifted education (2009) Borland, James H. Gifted child quarterly Vol. 53 Núm. 4 Pág. 236-238
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Assessing the Scholarly Reach of Terman’s Work Vol. 65 Núm. 1 Pág. 95-109 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Hodges, Jaret
Mun, Rachel U.
Oveross, Mattie E.
Ottwein, Jessica K.
|
Finding Talent Among Elementary English Learners Vol. 65 Núm. 2 Pág. 153-166 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Pereira, Nielsen
|
Building Systemic Capacity to Improve Identification and Services in Gifted Education Vol. 65 Núm. 2 Pág. 132-152 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Mun, Rachel U.
Ezzani, Miriam D.
Lee, Lindsay Ellis
Ottwein, Jessica K.
|
Altas capacidades y trastornos alimentarios Vol. 31 Núm. 115 Pág. 77-95 ARTICULO | 2020 | Revista de psicoterapia |
Hernangómez Criado, Laura
|
El Modelo Tripartito sobre la alta capacidad y las mejores prácticas en la evaluación de los más capaces Núm. 368 Pág. 66-95 ARTICULO | 2015 | Revista de educación |
Pfeiffer, Steven I.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024