Cultural Differences in Student and Teacher Perceptions Concerning the Role of Grammar Instruction and Corrective Feedback: USA-Colombia. (2001) Schultz, Renate A. Modern language journal Vol. 85 Núm. 2 Pág. 244

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Repertory Grid Interview
The Repertory Grid Interview Vol. 24 Núm. 2 Pág. 215-229
2022 Profile
Richter, Kenneth Houde, Patricia Marie Anne Zimányi, Krisztina
Teaching Technical English
Teaching Technical English Vol. 8 Núm. 1 Pág. 1-12 ARTICULO
2021 Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences
Chugai, Oksana Ogienko, O.
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition?
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition? Vol. 21 Núm. 2 Pág. 29-55 ARTICULO
2021 IJES
Lázaro Ibarrola, Amparo Villarreal Olaizola, Izaskun
Comparing the effects of direct and indirect synchronous written corrective feedback
Comparing the effects of direct and indirect synchronous written corrective feedback Vol. 53 Núm. 1 Pág. 176-199
2020 Foreign language annals
Kim, Youjin Choi, Bumyong Kang, Sanghee Kim, Binna Yun, Hyunae
EFL Teachers’ Attitudes Towards Oral Corrective Feedback
EFL Teachers’ Attitudes Towards Oral Corrective Feedback Vol. 21 Núm. 1 Pág. 107-120
2019 Profile
Gómez Argüelles, Lizbeth Hernández Méndez, Edith Perales Escudero, Moisés
Influence of Strategies-Based Feedback in Students’ Oral Performance
Influence of Strategies-Based Feedback in Students’ Oral Performance Vol. 25 Núm. 1 Pág. 93-113
2018 HOW
Sisquiarco, Angie Sánchez Rojas, Santiago Abad, José Vicente
Teachers’ beliefs about oral corrective feedback: a comparison of secondary and adult education
Teachers’ beliefs about oral corrective feedback: a comparison of secondary and adult education Núm. 18 Pág. 151-176 ARTICULO
2018 Huarte de San Juan
Roothooft, Hanne
Primary teachers' beliefs about teaching english to young learners
Primary teachers' beliefs about teaching english to young learners Núm. 40 Pág. 211-225 ARTICULO
2017 Pulso
Roothooft, Hanne
What students are telling us
What students are telling us Vol. 22 Núm. 3 Pág. 501-516
2017 Íkala
Bailey, Angela C
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática
Las creencias de partida del profesorado en formación en la Enseñanza del Español como Lengua Extranjera (ELE) sobre la gramática Vol. 17 Núm. 3 Pág. 13
2017 Actualidades Investigativas en Educación
Villalba Martínez, Félix Hincapié Moreno, Diana Molina Morales, Guillermo
Les creences del professorat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’aula
Les creences del professorat sobre l’ensenyament de la gramàtica a l’aula Núm. 63 Pág. 139-164 ARTICULO
2017 Caplletra
Bastons, Núria Comajoan Colomé, Llorenç Guasch Boyé, Oriol Ribas Seix, Teresa
Creencias y prácticas de docentes de inglés como lengua extranjera
Creencias y prácticas de docentes de inglés como lengua extranjera Vol. 7 Núm. 2 Pág. 75-93
2017 Espiral, Revista de Docencia e Investigación
Lozano Jaimes, Carlos Augusto Dueñas Angulo, Laura Cristina Pinzón Jácome, Laura Margarita
EFL students' preferences towards written corrective feedback
EFL students' preferences towards written corrective feedback Núm. 23 Pág. 109-129 ARTICULO
2016 The Grove
Orts, Sara Salazar Campillo, Patricia
Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perspectives of Oral Error Correction
Iranian EFL Teachers’ and Learners’ Perspectives of Oral Error Correction Vol. 8 Núm. 2 Pág. 184-211
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Farahani, Ali Akbar Salajegheh, Soory
Instrucción sobre gramática y corrección de errores
Instrucción sobre gramática y corrección de errores Vol. 9 Núm. 25 Pág. 1285-1308 ARTICULO
2011 Electronic journal of research in educational psychology
Ganjabi, Mahyar
¿Utilizan los estudiantes universitarios recursos propios en el aprendizaje de la lengua extranjera?
¿Utilizan los estudiantes universitarios recursos propios en el aprendizaje de la lengua extranjera? Núm. 9 Pág. 37-54 ARTICULO
2011 Hekademos
García Herrero, María de las Mercedes
Las creencias de aprendizaje de principiantes brasileños sobre la escritura en la adquisición del E/LE
Las creencias de aprendizaje de principiantes brasileños sobre la escritura en la adquisición del E/LE Núm. 6 Pág. 8 ARTICULO
2009 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Espinosa Taset, Idelso

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024