Effects of multimedia annotations on vocabulary acquisition. (1996) Chun, Dorothy M. Plass, Jan L. Modern language journal Vol. 80 Núm. 2 Pág. 183-198

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Best Digital Tools to Foster Engagement in the PLA Classroom
The Best Digital Tools to Foster Engagement in the PLA Classroom Vol. 20 Núm. 2 Pág. 8853-8861
2023 Fórum Linguístico
Mamiya Hernández, Rachel
Aprendizado de vocabulário profissional mediado por glosas entre estudantes iranianos de ESP
Aprendizado de vocabulário profissional mediado por glosas entre estudantes iranianos de ESP Vol. 8 Núm. 1 Pág. 1 ARTICULO
2022 EntreLínguas
Azizi, Mohammad Hadipourfard, Ehsan Bavali, Mohammad
Could a multimodal dictionary serve as a learning tool? An examination of the impact of technologically enhanced visual glosses on L2 text comprehension
Could a multimodal dictionary serve as a learning tool? An examination of the impact of technologically enhanced visual glosses on L2 text comprehension Vol. 24 Núm. 2 Pág. 3-12 ARTICULO
2016 The EuroCALL Review
Sato, Takeshi
A Comparison of the Effect of Text-Picture and Audio-Picture Annotations in Second Language Vocabulary Recall among Iranian EFL Learners
A Comparison of the Effect of Text-Picture and Audio-Picture Annotations in Second Language Vocabulary Recall among Iranian EFL Learners Núm. 12 Pág. 51-71 ARTICULO
2016 Gist
Karbalaei, Alireza Sattari, Ali Nezami, Ziba
Teachers' attitudes towards Computer-Assisted Language Learning in Australia and Spain
Teachers' attitudes towards Computer-Assisted Language Learning in Australia and Spain Núm. 57 Pág. 3-44 ARTICULO
2014 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Bilbatua, Lidia Herrero de Haro, Alfredo
Multimedia Instruction on Latin Roots of the English Language and L2 Vocabulary Learning in Higher Education Contexts: Learner Proficiency Effects
Multimedia Instruction on Latin Roots of the English Language and L2 Vocabulary Learning in Higher Education Contexts: Learner Proficiency Effects Núm. 42 Pág. 9 ARTICULO
2014 Sinéctica
de la Cruz Villegas, Veronika Izquierdo Sandoval, Manuel Jesús
El papel de representaciones mentales en la adquisición de mensajes instruccionales
El papel de representaciones mentales en la adquisición de mensajes instruccionales Vol. 10 Núm. 27 Pág. 907-940 ARTICULO
2012 Electronic journal of research in educational psychology
Kuldas, Seffetullah Abu Bakar, Zainudin Hairul, Nizam Ismail
Towards a systematic classification framework for dictionaries and CALL
Towards a systematic classification framework for dictionaries and CALL Pág. 3-11
2010 E-lexicography in the 21st century
Abel, Andrea
Techniques and Strategies Utilized for Vocabulary Acquisition: the necessity to design a multifaceted framework with an instructionally wise equilibrium
Techniques and Strategies Utilized for Vocabulary Acquisition: the necessity to design a multifaceted framework with an instructionally wise equilibrium Núm. 8 Pág. 137-152 ARTICULO
2007 Porta Linguarum
Mohseni-Far, Mohammad
Adaptación a los créditos ECTS a través de la creación y utilización de una página web.
Adaptación a los créditos ECTS a través de la creación y utilización de una página web. Vol. 5 Núm. 2 Pág. 235-249 ARTICULO
2006 RELATEC
Prada Creo, Elena de

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024