Effects of preventative tutoring on the mathematical problem solving of third-grade students with math and reading difficulties (2008) Fuchs, Lynn S. Seethaler, Pamela M. Powell, Sarah R. Fuchs, Douglas Hamlett, Carol L. Fletcher, Jack M. Exceptional children Vol. 74 Núm. 2 Pág. 155-173
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Evaluating the effects of adding explicit vocabulary instruction to a word-problem schema intervention Vol. 89 Núm. 3 Pág. 275-293 ARTICULO | 2023 | Exceptional children |
Stevens, Elizabeth A.
Leroux, Audrey J.
Mowbray, Megan H.
Lee, Grace S.
|
Efficacy of Peer-Delivered Mathematical Problem-Solving Instruction to Students With Extensive Support Needs Vol. 89 Núm. 1 Pág. 101-118 ARTICULO | 2022 | Exceptional children |
Davis, Luann Ley
Spooner, Fred
Saunders, Alicia
|
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties Vol. 87 Núm. 3 Pág. 307-325 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Jitendra, Asha K.
Alghamdi, Ahmed A.
Edmunds, Rebecca
McKevett, Nicole M.
Mouanoutoua, John
Roesslein, Rachel
|
Álgebra Temprana como herramienta de análisis y comprensión de problemas aritméticos en primaria Vol. 9 Núm. 1 Pág. 9-26 ARTICULO | 2018 | Cultura, Educación y Sociedad |
Medrano, Ana
Flores Macías, Rosa del Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024