Student teachers' attitudes and beliefs about using the target language in the classroom (2008) Bateman, Blair E. Foreign language annals Vol. 41 Núm. 1 Pág. 11-28
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Factors Contributing to Language Teachers’ Effectiveness in an EFL Learning Context: A Questionnaire Validation Study Vol. 24 Núm. 2 Pág. 63-79 | 2022 | Profile |
Nayernia, Akram
Nosrati, Rana
Mohebbi, Hassan
|
Classroom Management in Foreign Language Education Vol. 20 Núm. 1 Pág. 153-166 | 2018 | Profile |
Macías Villegas, Diego Fernando
|
Towards an understanding of target language use in the EFL classroom Vol. 3 Núm. 3 Pág. 137-152 ARTICULO | 2016 | International Journal for 21st Century Education (IJ21CE) |
Krulatz, Anna
Neokleous, Georgios
Vik Henningsen, Frøydis
|
The impact of a linguistic intervention on rhetorical inferential comprehension and metacognition in EFL academic reading Núm. 89 Pág. 332-354 ARTICULO | 2015 | Revista signos |
Perales Escudero, Moisés
Reyes Cruz, María del Rosario
Hernández Méndez, Edith
|
Teachers’ First Language Use in Second Language Learning Classroom Context Vol. 7 Núm. 4 Pág. 57-73 ARTICULO | 2014 | Bellaterra |
Mohebbi, Hassan
Alavi, Sayyed Mohammad
|
Enseñanza de estrategias de comprensión inferencial en inglés L2 y su impacto en español L1 Vol. 19 Núm. 61 Pág. 599-626 | 2014 | Revista mexicana de investigación educativa |
Perales Escudero, Moisés
Reyes Cruz, María del Rosario
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024