Dis-connections in "American" Citizenship and the Post/neocolonial: People of Mexican Descent and Whitestream Pedagogy and Curriculum (2004) Urietta, L. Theory and research in social education Vol. 32 Núm. 4 Pág. 433-458

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
Standardizing Indigenous erasure
Standardizing Indigenous erasure Vol. 49 Núm. 3 Pág. 321-359 ARTICULO
2021 Theory and research in social education
Sabzalian, Leilani Shear, Sarah B. Snyder, Jimmy
The tensions between Indigenous sovereignty and multicultural citizenship education
The tensions between Indigenous sovereignty and multicultural citizenship education Vol. 47 Núm. 3 Pág. 311-346 ARTICULO
2019 Theory and research in social education
Sabzalian, Leilani
Pedagogies of Naming, Questioning, and Demystification
Pedagogies of Naming, Questioning, and Demystification Vol. 46 Núm. 2 Pág. 277-317 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Parkhouse, Hillary
La representación de los y las indígenas en la enseñanza de la historia en la educación básica chilena
La representación de los y las indígenas en la enseñanza de la historia en la educación básica chilena Núm. 47 Pág. 27-36 ARTICULO
2015 Diálogo andino
Villalón Gálvez, Gabriel Pagès Blanch, Joan
The new global transnational citizen
The new global transnational citizen Vol. 4 Núm. 2 Pág. 99-120
2009 Cimexus
Machado Casas, Margarita

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024