Dis-connections in "American" Citizenship and the Post/neocolonial: People of Mexican Descent and Whitestream Pedagogy and Curriculum (2004) Urietta, L. Theory and research in social education Vol. 32 Núm. 4 Pág. 433-458
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 ESTUDIOS SOBRE AMERICA LATINA 1 ANTROPOLOGIA 1 CIENCIAS POLITICAS 1 HISTORIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO | 2023 | Theory and research in social education |
Levy, Brett L. M.
Busey, Christopher L.
Cuenca, Alexander
Evans, Ronald W.
Halvorsen, Anna-Lise
Ho, Li-Ching
Kahne, Joseph
Kissling, Mark T.
Lo, Jane C.
McAvoy, Paula
McGrew, Sarah
|
Standardizing Indigenous erasure Vol. 49 Núm. 3 Pág. 321-359 ARTICULO | 2021 | Theory and research in social education |
Sabzalian, Leilani
Shear, Sarah B.
Snyder, Jimmy
|
The tensions between Indigenous sovereignty and multicultural citizenship education Vol. 47 Núm. 3 Pág. 311-346 ARTICULO | 2019 | Theory and research in social education |
Sabzalian, Leilani
|
Pedagogies of Naming, Questioning, and Demystification Vol. 46 Núm. 2 Pág. 277-317 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Parkhouse, Hillary
|
La representación de los y las indígenas en la enseñanza de la historia en la educación básica chilena Núm. 47 Pág. 27-36 ARTICULO | 2015 | Diálogo andino |
Villalón Gálvez, Gabriel
Pagès Blanch, Joan
|
The new global transnational citizen Vol. 4 Núm. 2 Pág. 99-120 | 2009 | Cimexus |
Machado Casas, Margarita
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024