Sequencing of activities and motivation (2001) Sánchez Pérez, Aquilino Language learning in the foreign language classroom

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Anàlisi de la seqüenciació d'activitats en materials de phrasal verbs: Una proposta didàctica basada en el model PC
Anàlisi de la seqüenciació d'activitats en materials de phrasal verbs: Una proposta didàctica basada en el model PC Núm. 8 Pág. 156-175 ARTICULO
2020 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Garcés-Manzanera, Aitor
Criado Sánchez, R. "Activity Sequencing in Foreign Language Teaching Textbooks. A Cognitive and Communicative Processes-Based Perspective"
Criado Sánchez, R. "Activity Sequencing in Foreign Language Teaching Textbooks. A Cognitive and Communicative Processes-Based Perspective" Núm. 23 Pág. 321-325 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2010 Revista española de lingüística aplicada
Alcón Soler, Eva
Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTs
Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTs Núm. 22 Pág. 295-314 ARTICULO
2009 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Criado, Raquel
The "Communicative processes-based model of activity sequencing" (CPM)
The "Communicative processes-based model of activity sequencing" (CPM) Núm. 10 Pág. 33-56 ARTICULO
2009 Odisea
Criado, Raquel
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials.
The universal character of the DEC>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials. Núm. 22 Pág. 89-106 ARTICULO
2009 Revista española de lingüística aplicada
Criado, Raquel Sánchez Pérez, Aquilino

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024