Role of Affect in Cognitive Processing in Academic Contexts (2004) Linnenbrink, Elizabeth A. Pintrich, Paul R. Motivation, emotion, and cognition

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Multidimensional profiles of learning orientations and school achievement
Multidimensional profiles of learning orientations and school achievement Vol. 37 Núm. 2 Pág. 439-458 ARTICULO
2022 European Journal of Psychology of Education
Vettori, Giulia Vezzani, Claudio Bigozzi, Lucia Pinto, Giuliana
Afecto positivo como indicador de las atribuciones académicas en matemáticas
Afecto positivo como indicador de las atribuciones académicas en matemáticas Vol. 3 Núm. 1 Pág. 25-32 ARTICULO
2017 International Journal of Developmental and Educational Psychology
Sanmartín López, Ricardo Urrea Solano, María Encarnación Hernández Amorós, María J. Granados Alós, Lucía Lagos San Martín, Nelly García Fernández, José Manuel
Achievement emotions and achievement goals in support of the convergent, divergent and criterion validity of the Spanish-Cognitive Test Anxiety Scale
Achievement emotions and achievement goals in support of the convergent, divergent and criterion validity of the Spanish-Cognitive Test Anxiety Scale Vol. 6 Núm. 1 Pág. 67-92 ARTICULO
2017 International Journal of Educational Psychology
Sánchez Rosas, Javier Furlan, Luis Alberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 02-Dec-2025