6. Aural word recognition and oral competence in english as a foreign language (2010) Milton, James Wade, Jo Hopkins, Nicola Insights into non-native vocabulary teaching and learning

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Differences between phonological and orthographic vocabulary knowledge among L1-Spanish learners of English as a foreign language
Differences between phonological and orthographic vocabulary knowledge among L1-Spanish learners of English as a foreign language Núm. 41 Pág. 17 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Aoiz Pinillos, Martín
Validação de um Questionário de Levantamento de Uso de Línguas para Usuários de Inglês como L2 Imersos em Contexto Brasileiro
Validação de um Questionário de Levantamento de Uso de Línguas para Usuários de Inglês como L2 Imersos em Contexto Brasileiro Vol. 76 Núm. 3 Pág. 1
2023 Ilha do desterro
Valadares, Marcus Guilherme Souza, Ricardo Augusto de Venturelli Silva Lima, Juliane
Explaining L2 learners' listening comprehension: The role of aural vocabulary knowledge
Explaining L2 learners' listening comprehension: The role of aural vocabulary knowledge Núm. 35 Pág. 103-118 ARTICULO
2023 Sintagma
Wang, Yun
Hábitos lectores y competencia léxica de futuros profesores de inglés em Educación Primaria
Hábitos lectores y competencia léxica de futuros profesores de inglés em Educación Primaria Vol. 6 Núm. 1 Pág. 12
2021 Educação & Formação
Maya Retamar, María Guadalupe de la López Pérez, María Magdalena
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera
MCERL y vocabulario receptivo de estudiantes españoles de Francés como Lengua Extranjera Núm. 19 Pág. 517-540 ARTICULO
2021 Çédille
Maya Retamar, María Guadalupe de la Mora Ramos, Inmaculada
Glossing and L2 vocabulary learning through dynamic instruction in the context of Primary Education
Glossing and L2 vocabulary learning through dynamic instruction in the context of Primary Education Núm. 16 Pág. 1-10 ARTICULO
2021 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Alcaraz Mármol, Gema
Measuring productive derivational knowledge of the most frequent words.
Measuring productive derivational knowledge of the most frequent words. Vol. 21 Núm. 1 Pág. 55-74 ARTICULO
2021 IJES
Barouni Ebrahimi, Alireza
Learning vocabulary for IELTS Academic Reading
Learning vocabulary for IELTS Academic Reading Vol. 13 Núm. 1 Pág. 78-102 ARTICULO
2020 Language Value
Serrano, Marta
L2 Vocabulary Learning and Linguistic Mediation
L2 Vocabulary Learning and Linguistic Mediation Vol. 19 Núm. 2 Pág. 64-89 ARTICULO
2020 RAEL
Alcaraz Mármol, Gema
Estudio del conocimiento léxico en FLE de estudiantes españoles de Secundaria
Estudio del conocimiento léxico en FLE de estudiantes españoles de Secundaria Vol. 30 Núm. 2 Pág. 527-543 ARTICULO
2019 Revista complutense de educación
Maya Retamar, María Guadalupe de la Mora Ramos, Inmaculada
Comparing the Contribution of Vocabulary Breadth to IELTS and TOEFL Reading Subtests
Comparing the Contribution of Vocabulary Breadth to IELTS and TOEFL Reading Subtests Núm. 20 Pág. 135-151 ARTICULO
2013 Porta Linguarum
Akbariam, Is'haaq Mohammad Alavi, Seyyed

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024