págs. 1-8
págs. 9-14
págs. 15-21
págs. 22-28
págs. 29-34
págs. 35-43
La Habana para un Infante difunto: Cabrera Infante's Self Conscious Narrative
págs. 44-48
Las dos cabezas: lo erótico y lo exótico en función de lo ético
págs. 49-54
págs. 55-62
págs. 134-142
págs. 143-149
págs. 150-153
Variation in Pretonic /e/ in Brazilian Portuguese: Preliminary Studies with Popular Music of the Northeast and Rio de Janeiro
págs. 154-159
págs. 160-165
págs. 166-173
FLES: An Important Step in the Right Direction
págs. 174-177
Preparing Students for Advanced Placement Spanish Literature: Content Sequencing of the Reading Skill
págs. 178-181
págs. 182-184
págs. 185-188
págs. 189-190
Foreign Language and Cross-Cultural Education in the Promotion of International Trade: PEEP, A Case Study
págs. 191-192
Building a Foreign Language Program at a Small Campus: Some Observations
págs. 193-198
DILM at Bernard Baruch College: An Open Letter
págs. 199-201
Spanish Graduate Reading Lists: Content and Utilization By Southeastern Universities
págs. 202-206
pág. 207
págs. 208-209
Synthesized Speech in Spanish: Theory and Application
págs. 215-219
págs. 220-224
págs. 225-226
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados