págs. 9-10
pág. 9
pág. 9
pág. 9
pág. 10
pág. 10
pág. 10
págs. 15-17
Peter J. Denning
págs. 19-23
págs. 25-27
A game experience in every application
Andrew Rosenbloom
págs. 28-31
Making a game of system design
Michael van Lent, William Swartout
págs. 32-39
Making virtual environments compelling
Mary C. Whitton
págs. 40-45
pág. 45
Ramesh Jain
págs. 48-54
Game-like navigation and responsiveness in non-game applications
Gord Kurtenbach, Azam Khan, George Fitzmaurice, Michael Tsang
págs. 56-61
Tracking contact and free gesture across large interactive surfaces
Joseph A. Paradiso
págs. 62-68
Full-size projection keyboard for handheld devices
Abbas Rafii, Ilhami Torunoglu, Carlo Tomasi
págs. 70-75
Dan Stiehl, Andrew Brooks, Jesse Gray, Joshua Strickson, Cynthia Breazeal, John McBean, Matt Hancher
págs. 76-84
pág. 83
Paul Vickers, James L. Alty
págs. 86-92
págs. 94-99
PFIRES: A Policy Framework for Information Security
Subhajyoti Bandyopadhyay, Jackie Rees, Eugene H. Spafford
págs. 101-107
Digital music and online sharing: software piracy 2.0?
Sudip Bhattacharjee, G. Lawrence Sanders, Ram D. Gopal
págs. 107-111
Alan H. Karp
págs. 112-118
The telecommunication industry revisited
Khawaja Saeed, Varun Grover
págs. 119-125
Eldon Y. Li, Timon C. Du
págs. 127-132
pág. 132
págs. 133-136
Coping with internet change conflict
Kai R.T. Larsen
págs. 137-142
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados