Sharon Sheehan, Ann Brunner
págs. 696-701
Regina Baron Brunner
págs. 704-705
págs. 706-711
págs. 712-714
A new spin on volumes of solids of revolution
Judith Schimmel
págs. 715-717
Extraneous solutions and graphing calculators
Thomas W. Polaski, Ronnie C. Goolsby
págs. 718-720
Dorothy Wood
págs. 722-726
John Grant McLoughlin
págs. 727-731
págs. 732-737
Evaluation of empowerment in a high school geometry class
Christopher Healy, Carolyn Ridgway
págs. 738-742
Constructing radical equations with two roots--a student-generated algorithm
Charles E. Moulton, Stu Schwartz
págs. 742-744
The soap-bubble-geometry contest
Edward R. Melnick, Frank Morgan
págs. 746-750
Richard Kitchen
págs. 753-754
David W. Thronson, William Burke
pág. 753
Renewing inner-city secondary school mathematics: A school
Bob Case, Julie Goldberg
págs. 756-757
pág. 756
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados