págs. 5-5
Llums i ombres del pescaclics: Un quart de segle després de la seva aparició, les subscripcions i la intel·ligència artificial poden afectar aquesta pràctica tan polèmica
págs. 6-10
Entrevista a Joan Armengol: "La feina era la meva adicció"
págs. 12-15
La IA que ajuda (i no ens treu la feina): Guia d'eines d'intel·ligència artificial per als professionals de la comunicació
págs. 16-21
Periodistes amb moltes capacitats: Els professionals amb discapacitat defugen les etiquetes i demanen als mitjans de comunicació l'oportunitat de demostrar la seva vàlua
págs. 22-26
Sense lucre: Els mitjans de comunicació amb noves formes de gestió cada cop tenen més pes en el panorama mediàtic
págs. 28-31
Envellim pitjor?: El ritme frenètic, les jornades interminables i la precarietat condicionen la salut futura dels professionals de la comunicació
págs. 32-36
Periodisme i ficció: la imatge que el cinema transmet dels professionals de la informació
págs. 38-41
págs. 42-49
págs. 50-55
La gran dama (desapareguda) de la ràdio: Rosalia Rovira, l'estrella radiofònica dels anys trenta, va ser humiliada i depurada pel franquisme
págs. 56-60
Adeu al "poeta de la imatge": Joan Guerrero era un dels millors representants de la fotografia social catalana
págs. 62-67
Canigó, trenta anys de lluita: com una revista empordanesa en castellà va convertir·se en un setmanari en català referent del nacionalisme
págs. 68-71
L'Índia es queda sense veu: El país més poblat del món pateix la persecució implacable del periodisme independent
págs. 72-77
págs. 82-83
págs. 84-85
La foto: Rossend Torras
págs. 86-87
págs. 88-88
págs. 90-97
Com ens veu...: Santi Roman
págs. 98-98
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados