pág. 369
pág. 469
Japanese mathematics education: What makes it work?
Barbara J. Reys, Robert E. Reys
págs. 474-475
págs. 480-483
En-chanting, fascinating, useful number
Sydeny L. Schwartz
págs. 486-491
Nancy Nesbitt Vacc, Criss Ervin
págs. 494-497
Lea Bentley, Tammy Raulerson
págs. 498-499
Fair or unfair--that is the question?
Patricia Lamphere
pág. 500
Glyphs? Don't let them scare you!
Kittylee N. Harbaugh
págs. 506-511
Assessment and Geraldine's blanket
Patricia Jaberg, Dianne Thiessen
págs. 514-517
Our heritage leads to future challenges
James D. Gates
págs. 520-521
David J. Whitin
págs. 522-523
Barbara Wilmot
pág. 522
David J. Whitin
págs. 523-524
David J. Whitin
pág. 523
David J. Whitin
pág. 523
Harriett C. Bebout
págs. 524-525
David J. Whitin
pág. 524
Evelyn Van Devender
pág. 524
Gail Lauinger
págs. 526-527
Barbara Z. Tharp
pág. 526
Irene M. Raber
pág. 528
Betty Erickson
pág. 528
pág. 535
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados