L’Educació Popular i per al Desenvolupament com a gènesi de l’Educació per a la Transformació Social. Aprenentatges crítics per a la transició.
Juan José Celorio Díaz
págs. 9-23
Una Reflexió Crítica sobre la nostra lluita per un món més just i amorós.
Antonia Darder
págs. 24-33
Analfabetisme i alfabetització política des d'una perspectiva crítica
Josep Miquel Palaudàrias i Martí
págs. 34-41
L’educació popular a Itàlia: "una xarxa" entre llegat i innovació
Lisa Stillo
págs. 43-55
Pedagogia crítica revolucionària i pedagogia crítica global: una conversa amb Peter McLaren
Peter McLaren, Emiliano Bosio
págs. 57-76
Mai he fet surf però, m'encanta com a metàfora per a l'educació permanent (i la vida)
Ioris Viviani
págs. 77-85
Paulo Freire i la tradició d’educació popular vinculada amb l’extensió universitària
Oscar Jara Holliday
págs. 86-95
Educar des de la commoció i les narratives per promoure la comprensió, l’autonomia i el compromís.
Núria Lorenzo Ramírez, Mònica Ferré Tobaruela
págs. 96-104
Ètica i Espiritualitat en la pràctica educativa des de Simondon i Freire
Fernando Rojas, Moisés Martinez
págs. 105-116
Alfabetització com a gest tècnic en l'educació.
Antonio Camacho
págs. 117-123
Llegir al món des de Freire i Simondon. Un acostament a l'alfabetització i al pensament tècnic.
Diana Jaid Martínez Navarro, Dulce María Valdespino Monroy
págs. 124-131
El paper dels aliments en l'acció col·lectiva: discutint les xarxes agroalimentàries alternatives a través de la perspectiva dels moviments socials
Francesco Vittori
págs. 133-152
Reptes i possibilitats d'un centre d'educacio d'adults a Balears davant l'FP
Jesús García
págs. 153-160
Otras inapropiables: Feminismos desde las fronteras.
Irene Soler Cremades
págs. 165-167
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: