Com dividir quan no n'hi ha prou per a tothom? El problema de les emissions de CO²
Manuel Giménez, Cori Vilella Bach
págs. 6-15
Dissenyar un tipi. Una activitat competencial per treballar la geometria amb GeoGebra
Èdgar Ribot Llobet, Neus Heras Navarro
págs. 16-30
Com ho farem? Descripció d'un taller amb diverses activitats artístiques i matemàtiques per desenvolupar la creativitat en alumnes de primària
Queralt Viladevall Valldeperas, Salvador Linares Mustarós, Joan Carles Ferrer
págs. 31-44
Els mons impossibles de M. C. Escher
Toni Sellarès Chiva
págs. 45-61
Per què entonem bé les guitarres amb trasts no paral·lels?
Miquel Albertí Palmer
págs. 62-75
Les mates al billar i una situació d'exploració per treballar a l'aula de les matemàtiques
Guillem Bonet Carbó
págs. 76-85
Aprendre matemàtiques amb jocs de taula
Grup de Jocs d'ABEAM SET
págs. 93-102
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: