págs. 1-8
The human body from a biotechnological perspective in art context: active space of experimentation in constant transformation
págs. 1-8
Modelos de interacción entre ciencia y arte: subordinación y transferencia
págs. 1-9
«No ideas but in things»: I am sitting in a room , de Alvin Lucier, como dispositivo material-afectivo y ensamblaje vibratorio entre agencias humanas y no humanas
págs. 1-9
Hiperpublicación 100/24: Dos workshops performáticos para la investigación en la creatividad vernácula de internet
págs. 1-9
Situated formats around the science-art- technology debate: an introduction to European Digital Arts Festivals (DAF)
págs. 1-9
Narrativas antropológicas de la alteridad maquínica en los albores de las teorías poshumanas y transhumanas: Una primera aproximación desde el cine y las series streaming
Sonia Ríos Moyano, Leticia Crespillo Marí, Javier González Torres
págs. 1-9
From electrography to expanded graphics: a vision on digital printmaking today and its hybridization processes
págs. 1-9
Undesigned World: what educating through walking means in the Anthropocene
págs. 1-9
Cute or creepy, that is the question of liveness: can artificial actors perform live?
págs. 1-9
Emerging themes in the Identifying Successful STARTS Methodologies project and exhibition
Denise Doyle, Richard Glover, Martin Khechara, Sebastian Groes
págs. 1-9
Aesthetics of Hallucination: Ontology of Visual Kaleidoscopes From the Age of Myth to Virtual Reality
págs. 1-9
Stereoscopic vision in Wilfrid Sellars’ thought: ontological approaches through post-contemporary art
págs. 1-9
págs. 1-10
The Bartleby Machine: exploring creative disobedience in computers
págs. 1-10
Transdisciplinariedad entre arte, ciencia y tecnología: superación de fronteras en las propuestas didáctico-expositivas de Karin Ohlenschläger en su etapa como directora de LABoral Gijón
págs. 1-11
págs. 1-11
VR-driven museum opportunities: digitized archives in the age of the metaverse
págs. 1-14
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados