El 15M com a espai d’aprenentatge ciutadà
María Teresa Aguado Odina, David Abril Hervàs
págs. 5-17
Quin lloc donar a l’autoformació?
Dolores Jurado Jiménez
págs. 18-27
Per començar de nou - 10 tesis a favor i en contra de la universitat
Gigi Roggero
págs. 28-32
La investigació com a estratègia pedagògica, una proposta de saber i coneixement des de l’educació popular
Marco Raúl Mejía
págs. 33-59
‘La Repartidora’: llibres, recerca social i (auto)formació crítica, des d’un barri de València
págs. 61-66
Volar més enllà de la por
Javier Pérez Moreno
págs. 67-73
Autoformació conjunta, creació singularsocial i aprenentatge experiencial
Iolanda Corella
págs. 74-79
Processos d’autoformació instituent en les metròpolis postfordistes
Mijo Miquel
págs. 81-91
En conversa amb l’estudi ‘La Dula’
págs. 93-99
David i Goliat. La primavera de les economies diverses
Lucia Bertell, Marco Deriu, Antonia de Vita
págs. 101-102
Práctica de la práctica. Compromiso y libertad en las experiencias educativas emancipadoras
Peter Mayo
págs. 103-104
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: