pág. 231
Convergent Learning Environments
Diana S. Mason
pág. 233
Program for the Division of Chemical Education: New Orleans, March 23–27, 2003
Frank Torre, Laura E. Pence
págs. 234-242
Atsuhiko Zanka, Marek T. Konieczny
págs. 248-250
pág. 257
pág. 258
pág. 259
págs. 264-265
Chemistry of Atmosphere (Book)
G. Barney Ellison
pág. 264
Cheryl Baldwin Frech
pág. 266
págs. 267-268
págs. 268-270
pág. 268
pág. 271
pág. 271
pág. 271
pág. 272
pág. 272
pág. 272
pág. 273
pág. 273
pág. 273
The Professional Career of Clifford R. Haymaker: A Life of Chemistry Imagined and Bequeathed
Daniel T. Haworth, John J. Eisch
págs. 275-278
págs. 279-287
Visual Experiments Illustrating Four Basic Concepts in Chemistry
Francois Saint-Antonin
págs. 288-291
Teaching Chemistry Using from the Earth to the Moon
Stacie L. Mundinger, James G. Goll
págs. 292-293
A Demonstration of Structure-Reactivity Relationships in Organic Chemistry
Robert Stick, Grant Forman, Thomas A. Newton
pág. 294
Harry J. Workman, Laura E. Pence, Pauline Riecke
págs. 295-298
Using Ice-Cooled Condensers in Chemistry Laboratory
Sally Solomon, Susan Rutkowsky, Joseph Bennet, Bryan Brook
págs. 299-301
Joseph MacNeil, Lisa Volaric
págs. 302-304
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados