págs. 3-3
Albert Torrens, Marc Timón (entrevistado)
págs. 12-17
Bons temps per a la música de cambra: La nova i brillant fornada de conjunts i el seu (incert) futur
págs. 18-21
págs. 22-24
'Soirées de Barcelone': Història d'un ballet inèdit que per fi veu la llum
págs. 26-29
Igor Stravinsky: Cinquantenari de la mort del compositor
págs. 30-33
Cinc anys de ficta: Molt més que una editorial
Mònica Pagès i Santacana, Bernat Cabré i Cercós, Martí Ferrer
págs. 34-36
Noves temporades: Les cites musicals dels propers mesos
págs. 38-41
Festivals d'estiu: El retorn després de la pandèmia
págs. 42-44
L' Impacte de la covid en la música: Confinament, una oportunitat?
págs. 48-51
L' Impacte de la covid en la música: Nous models de consum per a la música
págs. 52-55
L'Impacte de la covid en la música: La profecía de Glenn Gould
págs. 56-59
Cor de cambra: Trenta anys de cant coral professional
págs. 62-65
págs. 66-67
Alba G. Corral: L'algoritme és poètic
págs. 68-69
Béla Bartòk: Revolució estètica, retorn als orígens
págs. 72-73
Rossini opera festival: Un Bayreuth per a Rossini
págs. 74-77
Des de casa al món: secrets d'una ràdio confinada
págs. 78-79
págs. 90-90
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados