Introduction: Critical Theory and Psychoanalysis in Spanish Cinema
págs. 295-304
págs. 305-326
Nostalgic Materialism: Crisis and Memory in Mercedes Álvarez's Mercado de futuros
págs. 327-349
págs. 351-374
págs. 375-405
Toward a Geological Cinema: Samuel M. Delgado and Helena Girón's Filmic Trajectory
págs. 407-432
La mirada traidora y el saber del síntoma: Pa negre en texto y en imagen
págs. 433-454
Remembering Spanish Migration to Germany in Late Francoism: Migrant, Embodied Memories and Imagining the Futurity of the "Not-Yet Community" in El tren de la memoria
págs. 455-474
págs. 475-503
págs. 505-525
Not All Ladders Are for Climbing: Money, Gifts, and the Social Body in Los intereses creados
págs. 527-549
págs. 551-574
págs. 575-595
págs. 597-615
Mirar animales: la caminata por el zoológico en Desubicados de María Sonia Cristoff y Paraísos de Iosi Havilio
págs. 617-637
págs. 639-666
págs. 667-689
Ecological Crisis and Cultural Representation in Latin America: Ecocritical Perspectives on Art, Film, and Literature ed. by Mark Anderson, and M. Bora Zélia (review)
págs. 691-693
págs. 693-695
págs. 695-697
págs. 697-699
págs. 699-702
págs. 702-705
págs. 705-707
págs. 707-709
págs. 709-712
págs. 712-714
págs. 715-718
págs. 718-720
págs. 720-723
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados