Gender and the Discourse of Decay in El burlador de Sevilla
Everett W. Hesse
págs. 155-163
Female Presence in Tirso's El burlador de Sevilla
Susana Pendzik
págs. 165-181
El burlador de Sevilla: Claramente de Tirso, y no de Claramonte (Breve anotación crítica)
Luis Vázquez
págs. 183-190
Reading the Opening of a Play: Tirso's El burlador de Sevilla
Isaac Benabu
págs. 191-200
The End: Modern Productions of El burlador de Sevilla, with Special Attention to Closings
Barbara Mujica
págs. 201-222
El condenado por presumido: The Rhetoric of Death and Damnation in El burlador de Sevilla y convidado de piedra
Charles Presberg
págs. 223-243
Don Juan in Cyberspace: Editing a Comedia on the Information Superhighway
Angela Moll
págs. 245-266
Comedy's Social Compromise: Tirso's Marta la piadosa and the Refashioning of Role
Jonathan Thacker
págs. 267-289
The Oedipal Drama of Tirso's La república al revés
Christopher B. Weimer
págs. 291-309
The Indiano as Liminal Figure in the Drama of Tirso and His Contemporaries
Bárbara Simerka
págs. 311-320
Purging Humor(s): Medical and Scatological Imagery in Tirso de Molina
John T. Cull
págs. 321-339
The Anxiety of Gender: The Tranformation of Tamar in Tirso's La venganza de Tamar and Calderón's Los cabellos de Absalón
Marcia L. Welles
págs. 341-372
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: