Reflexions al voltant del currículum i de l'organització de centres d'educació de persones adultes
Agustí Pascual Cabo
págs. 5-20
Processos per a la creativitat social
Tomás Rodríguez-Villasante Prieto
págs. 21-40
Un cos, un aprendre de l'altre, una necessitat de formació
Maite Fonollosa Vives
págs. 41-48
Mètodes actius en l'FPA
Teija Enorata
págs. 49-59
Educació i formació per a l'ocupació en la societat de la informació. Una perspectiva crítica per analitzar i actuar
Daniel Jover Torregrosa
págs. 61-72
Organització del centre i dels aprenentatges
págs. 73-78
L'educació i la formació de persones adultes en el Centre "Joan Mir i Mir" de Maó (Menorca)
Marc Genestar Llufriu
págs. 79-90
La ràdio a un centre de F.P.A.
Mabel Vives, Paco Molpeceres
págs. 91-96
Classes de castellà per a immigrants. Relat de la nostra experiència
Julia Mateu Orti
págs. 97-101
L'educació alliberadora com a construcció de l'autonomia i recuperació d'una ètica de la dignitat
José Luis Rebellato
págs. 102-110
Desenvolupament rural, turisme i les seues repercusions en les comunitats locals. El cas de Cuba
Antonio Martínez Puche
págs. 111-116
La formació per al projecte i el desenvolupament local
Alberto Melo, Priscila Soares, Manuel Soares
págs. 117-134
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: