Vídeo i informàtica: un marc per la reflexió
Jordi Tomàs
págs. 2-3
Tècnica, tecnologia i escola activa
Joaquim Franch
págs. 4-9
Mitjans de comunicació i ensenyament: què cal fer?
Salvador Alsius
págs. 10-14
Vídeo: diners i actituds
Pau Maragall
págs. 15-19
El vídeo, eina de treball de l'educador
Lluïsa Roca
págs. 20-23
Què és un ordinador?: (nocions d'informàtica per a ensenyants)
Pere Botella
págs. 24-29
Ordinadors i ensenyament
Jordi Achón Masana, I. Bordas, Ramón Cemeli i Sala, J.M. Utgés, José Manuel Yábar
págs. 29-32
Calculadores a l'EGB
Ramón Cemeli i Sala
págs. 33-40
Les colònies escolars, una ocasió de treball globalitzat a la segona etapa (3)*
Antònia Bruguesa, Lluís López del Castillo, Joan Serra i Sala, Mercè Terradellas
págs. 43-50
Relació pares-educadors a l'escola bressol
Núria Jiménez Huertas
págs. 52-53
Nivells de percepció visual en nens de 3 a 7 anys d'edat
Luisa Fernández
págs. 56-60
¿Que està passant al País Valencià...?
Rosa Serrano i Llàcer
págs. 65-67
Entorn de la problemàtica actual de l'ensenyament
Antoni Maria Badia Margarit
págs. 69-73
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: