Educació inclusiva:: canvi conceptual i de pràctica professional
págs. 1-2
I Congrés Internacional d’Orientació per a la Inclusió: orientació per una societat inclusiva
págs. 3-7
pág. 8
Exclusió / inclusió:: l’origen i la persistència del despotisme per altres mitjans
págs. 11-20
pág. 21
pág. 31
págs. 36-44
El projecte Roma. Experiències en la pràctica
Antonio Amor, Gema Berenguer, Lourdes Carbonell, Maria José Lloret, Esther Sempere Leal, Teresa Sempere Leal, Iolanda Torró Ferrero
págs. 45-54
págs. 55-60
págs. 61-71
págs. 72-80
págs. 81-82
Volviendo a la normalidad: la invención del TDAH y del trastorno bipolar infantil.
Fernando García de Vinuesa, Héctor González Pardo, Marino Pérez Álvarez
págs. 83-85
págs. 86-87
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados