pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
pág. 5
Els valors del paisatge: bases per a una definició
págs. 8-9
L'entorn ens parla: la lectura del paisatge com a eina educativa
pág. 10
Jordi Sargatal: és naturalista i director de la Fundació Territori i Paisatge de Caixa Catalunya
pág. 11
Conèixer, estimar, actuar: experiències d'educació en el paisatge
págs. 12-13
Paisatges particulars: diverses persones parlen dels seus indrets preferits
págs. 14-15
Estrella Segura: presidenta de Coordinació Catalana de Colònies, Casals i Clubs d'Esplai
págs. 16-19
Com es dirigeix una reunió?: passos per fer efectiva una sessió de treball
págs. 20-22
Lectura de paisatge: activitat per interpretar l'entorn
pág. 24
Galeria de personatges: els rols en una reunió
pág. 25
Jocs amb cordes de saltar: activitats de sempre amb material senzill
pág. 26
Amb quins monitors anirem?: dinàmica per conèixer el grup
pág. 27
Fanalets de llum per a vetllades: decorar les festes amb material de rebuig
pág. 28
Dansa de la Margarideta: ball col·lectiu per treballar la integració en el grup
pág. 29
págs. 30-31
págs. 32-33
Persona: podem aprendre de les vivències doloroses?
pág. 34
Societat: de la coexistència a la convivència
pág. 34
Entorn: els prats de muntanya
pág. 35
Trascendent: és més el que ens uneix que el que ens separa
pág. 35
De l'esplai a les urnes: els monitors a la política municipal
págs. 36-37
L'esplai marca el ritme: el Timbal de Girona coordina un grup de percussió per a infants i joves
pág. 39
págs. 40-42
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados