pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
pág. 5
Canvi climàtic global i local: de la realitat mundial a la situació catalana
págs. 8-9
Cap a un canvi de consciència: com podem col·laborar-hi les entitats del lleure educatiu?
págs. 10-11
Recursos per a treballar el canvi climàtic: recull de materials per a conscienciar a infants i joves
págs. 12-13
Les imatges parlen: Catalunya ja pateix els efectes del canvi climàtic
págs. 14-15
Albert Espinosa: guionista i director de cinema
págs. 16-19
Educar amb els aliments: aprofitem el quotidià de l'alimentació per abordar diversos temes
págs. 20-23
El berenar del comerç: reflexió sobre desigualtats i alimentació
pág. 24
Fem pa àzim: ens preparem per la Pasqua
pág. 25
Cucs a la poma: joc per a fomentar el treball en equip
pág. 26
Fem un fanalet de festa: il·luminem el ball
pág. 27
Fem xarxa!: coneguem les entitats del barri
pág. 28
Poesia a l'esplai: representem les paraules
pág. 29
págs. 30-31
págs. 32-33
Persona: frustra... què? El significat de la frustració
pág. 34
Societat: l'escola del segle XXI
pág. 34
Entorn: ja n'hi ha prou
pág. 35
Trascendent: i tot sopant...
pág. 35
Com ens organitzem?: models de funcionament de l'equip de monitors
págs. 36-37
I la Bolleta d'Or és per...: els Grups d'Esplai de Mallorca organitzen un festival de cinema d'esplai
pág. 39
págs. 40-42
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados