págs. 1-2
págs. 3-25
págs. 27-64
págs. 65-75
págs. 77-90
págs. 91-124
San Juan de la Cruz's ¿La noche oscura¿ and Symbolism: A Critical Reading
págs. 125-146
págs. 147-166
Libros de teatro en bibliotecas particulares del Siglo de Oro español: de la representación a la lectura
págs. 167-188
págs. 189-201
Pues tanto se esconde: Elusion at (Inter)play in Ana Caro's El conde Partinuplés
págs. 203-222
págs. 223-241
El castigo sin venganza: The Character, Role and Function of Batín
págs. 243-253
Don Fadrique's Transgression and Don Álvaro's Presumption: Moral Ontology in Lope and Calderón
págs. 255-273
Translating Calderón: A Policy of Continuous Improvement.
págs. 275-282
págs. 283-309
págs. 311-331
Escribir entre amigos: hacia una morfología de la escritura dramática moretiana en colaboración
págs. 333-346
Baroque Stage Curtains: Space, Spectacle and the Monarch
págs. 347-367
págs. 369-386
Gustos and gastos: Anxiety, Economy, Nation and the Theatre in Nineteenth-Century Spain
págs. 387-410
págs. 411-425
Laid in Earth: Physical Touches in Valera's Pepita Jiménez
págs. 427-440
págs. 441-468
págs. 469-492
págs. 493-509
Loyal Subjects: Gender, Fidelity and the Post-Franco Falangist Memoir
págs. 511-523
Toda la tristeza de España: The Tragic Sense of Life in Antonio Buero Vallejo's Las Meninas
págs. 525-537
All the World's a Stage: El gran teatro del mundo in Production on the Spanish Stage and in Translation on the English Stage (1927�2013)
págs. 539-557
págs. 559-561
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados