pág. 5
pág. 5
pág. 6
pág. 6
pág. 6
pág. 7
pág. 7
págs. 10-11
La figura del responsable: quines competències ha de tenir?
págs. 12-13
pág. 14
pág. 15
pág. 16
pág. 17
Joan Turu: il·lustrador
págs. 18-22
Els rols i les tasques a l'esplai: experimentem diferents rols
pág. 23
pág. 24
Ens cuidem?: fem que tot l'equip de monitors se senti estimat
pág. 25
Les meves qualitats: dinàmica d'autoconeixement per a monitors/es
pág. 26
Quadrat a cegues: la comunicació en l'equip
pág. 27
Globus del grup: inflem els aspectes positius
pág. 28
págs. 29-30
págs. 32-35
Travessa de la Vall d'en Bas a la Vall de Llierca: descobrirem els paisatges de la Garrotxa en diverses etapes
págs. 36-37
La inclusió: un repte o una normalitat?
pág. 38
pág. 38
pág. 39
pág. 39
págs. 40-41
pág. 42
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados