La vida en l'arrel de l'educació
Anna Maria Piussi
págs. 5-16
La formació inicial del professorat i l'educació permanent
Xavier Besalú Costa
págs. 17-27
Formació permanent del professorat: necessitats i alternatives
Rafael Porlán Ariza
págs. 28-38
Educació contínua i inversió educativa: aquesta és la qüestió!
Francesc Jesús Hernàndez i Dobon
págs. 39-48
Pràctiques educatiu-socials i paraules del cos: aprenentatge permanent, experiències de la praxi i xarxes sociocomunitàries
Pep Aparicio Guadas
págs. 49-61
Tallers artesans de lectura i escriptura
Dolors Vinyoles Cartanyà
págs. 62-67
Diàlegs imprescindibles, aprenentatge permanent, experiències de la praxi i xarxes comunitàries
Angel Marzo
págs. 68-76
La meua experiència en educació d'adults
David Ibarra Téller
págs. 77-85
Paraula, món i alfabetització: elements per una educació freireana d'avui
Pergiorgio Reggio
págs. 86-93
Regulació vs participació. Sobreviure democràticament en temps difícils
José Ignacio Rivas Flores
págs. 95-112
La "tossuda" pertinència de la Pedagogia de l'Oprimit
Gustavo E. Fischman
págs. 113-122
Formar-se i formar. Transformar la pràctica docent: en comú i en acció
págs. 123-132
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: