Històries de vida i emancipació: subjectivitat, conflicte i canvi social
José Ignacio Rivas Flores
págs. 5-11
Desenvolupament professional del professorat d'EPA mitjançant una experiència d'I/A a la universitat del País Basc
Valentín González Moro, P. Ruiz de Gauna
págs. 12-28
L'abecedari de la vida: relats d'alfabetització, entre l'alienació i l'emancipació
José Beltrán Llavador
págs. 29-38
Una comunicació elegante en la formació. Deu regles per a una cultura del diàleg basada en els resultats de la formació contínua
Rolf Arnold
págs. 39-55
Fulls d'ametllers, llibres i paraigües. Història de vida d'un obrer anarquista
Raúl Ruano
págs. 57-66
Pedagogia de la Re-Afirmació I. La confiança, la responsabilitat i la refracció com a elements pedagògics de la Resiliència. El relat autobiogràfic de Semi
Pablo Cortés González, José Miguel Villa Leiva
págs. 67-73
Antonio "Rufino": un camperol conscient. Ciència camperola i sustentable
David Gallar Hernández, Antonio Viñas Márquez
págs. 74-84
L'Origen i l'Ara dels Wichí
Lecko Zamora
págs. 85-90
Investigació-Acció des d'un enfocament pedagògic ecoreflexiu. consideracions per al desenvolupament d'un programa crític-hemenèutic
Jorge Osorio, Graciela Rubio Soto
págs. 91-100
Dialògica. La pedagogia de freire ¿discurs i praxi postcolonial? Algunes claus per a un possible anàlisi
Richard Bravo Piñones
págs. 101-120
Llibres. La creació social un camí incert i in-format
Josep Aparicio Guadas
págs. 121-123
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: