pág. 6
pág. 6
MARTA CASALS ISTOMIN: "RECTITUD I DISCIPLINA EREN L' ESSÈNCIA DE LA PERSONALITAT DEL MESTRE"
Ana María Dávila, Marta Casals Istomin (entrevistado)
págs. 8-11
TRIO DE TENORS: FESTIVAL CASTELL DE PERALADA 2014
págs. 12-13
págs. 20-21
WOLFRAN RIEGER: "EL LIED ÉS LA MÚSICA DE CAMBRA MÉS ESPONTÀNIA"
Mercedes Conde Pons, Wolfram Rieger (entrevistado)
págs. 22-24
C. W. GLUCK: EL PRIMER REVOLUCIONARI DE L' ÒPERA
págs. 26-27
KATIA MICHEL: JOVENTUT AL SERVEI DEL PIANO
pág. 28
XAVIER PAGÈS: ESTRENA DUES OBRES AMB MOTIU DEL TRICENTENARI
Albert Torrens, Xavier Pagès (entrevistado)
págs. 30-31
La Primera Guerra Mundial com a fi d' un món: EL CONFLICTE EUROPEU PROVOCÀ UN CANVI DE PARADIGMA A TOTS NIVELLS
págs. 34-37
Visions i premonicions: LES MÚSIQUES DE LA GRAN GUERRA
págs. 38-40
Les idees canvien (la guerra destrueix...): REPERCUSSIONS DE LA GRAN GUERRA A CATALUNYA I ESPANYA
págs. 41-43
JOAN MOLL: L' EXERCICI VITAL DE LA MÚSICA
págs. 44-45
PERE MARÍ: CASTANYOLES, TAMBORS I FLAÜTES PER AL BALL PAGÈS
págs. 46-47
pág. 48
pág. 49
págs. 50-51
CONSCIÈNCIA TRÀGICA: EN LA MÚSICA CORAL DE JOHANNES BRAHMS
págs. 52-53
págs. 54-55
págs. 56-57
pág. 74
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados