pág. 6
pág. 6
pág. 7
KAZUSHI ONO: "UN DIRECTOR HAURIA DE SER UN MÈDIUM DEL COMPOSITOR"
Kazushi Ono (entrevistado), Mercedes Conde Pons
págs. 8-11
MARIA CANALS: UNA VIDA DINS LA MÚSICA
págs. 12-14
SARA CUBARSI: AL CAPDAVANT D' UNA NISSAGA DE VIOLINS
pág. 16
págs. 18-19
TOTI SOLER: "JO NECESSITO ANAR A POC A POC PER CREAR, PER PENSAR, PER ESTUDIAR.."
págs. 20-23
págs. 28-29
ALBERT GUINOVART: INTENSA ACTIVITAT COM A PIANISTA I COMPOSITOR
págs. 30-31
págs. 32-33
Per què els festivals?: ESPAIS "D' EXCEPCIÓ" PER A LES MÚSIQUES CONTEMPORÀNIES
págs. 36-39
De Catalunya al món... passant per Huddersfiels: UN REPÀS DELS FESTIVALS DE MÚSIQUES CONTEMPORÀNIES MÉS IMPORTANTS DEL PANORAMA INTERNACIONAL
págs. 40-42
La música contemporània: un problema compartit
pág. 43
Qui té por de la música contemporània?: ELS DANYS COL.LATERALS DEL TERME "CONTEMPORANI"
págs. 44-45
JORDI AIXALÀ: ENTRE SACS DE GEMECS I SACS D' OLIVES
págs. 46-47
págs. 48-49
LA PRESÈNCIA IRREPRESENTABLE: REFLEXIONS ADORNIANES SOBRE EL SIGNIFICAT MUSICAL
págs. 50-51
LA MÚSICA DE CINEMA ALS JOCS OLÍMPICS: LA IMPORTÀNCIA DE PARTICIPAR
pág. 52
pág. 53
ÁNGEL SOLER: LA MÚSICA COM A REDEMPCIÓ
págs. 54-55
MÚSIQUES DE L' ABOCADOR: L' ORQUESTRA D' INSTRUMENTS RECICLATS DE CATEURA
págs. 56-57
JOAN GUINJOAN: I LA DANSA DEL(S) SENTIT(S)
págs. 58-59
pág. 74
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados