págs. 549-554
págs. 555-556
págs. 557-558
págs. 559-560
págs. 561-562
págs. 563-564
págs. 565-566
Estimation of non-parametric regression for dasometric measures
Esperanza Ayuga Téllez, C. Gonzalez Garcia, E Martinez Falero, A J Martin Fernandez
págs. 567-568
págs. 569-570
Service guarantee strength: The key to service quality
págs. 571-572
Internal customer service: Has it improved?
págs. 573-574
Quality cycles and the strategic manipulation of value
Jonathan P. Caulkins, Gustav Feichtinger, Josef Haunschmied, Gernot Tragler
págs. 575-576
págs. 577-578
Bayesian modeling of accelerated life tests with random effects
Ramon V Leon, Ravichandran Ramachandran, Avery J Ashby, Jayanth Thyagarajan
págs. 579-582
págs. 583-584
págs. 585-586
págs. 587-588
págs. 589-590
págs. 591-594
págs. 595-597
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados