Redes en torno á lectura: as familias no punto de mira: unha experiencia conxunta dos equipos das bibliotecas escolares do concello de Sanxenxo
Selección lexislativa de aplicación no ámbito educativo da comunidade autónoma de Galicia: desde o día 1 de decembro de 2012 ata o día 31 de maio de 2013
Doces experiencias: actividades de dinamización e cooperación entre as bibliotecas escolares e municipais de Redondela
Uso/abuso da telefonía móbil entre o alumnado de ensinanza secundaria: Análise e repercusións nos centros escolares
O fracasado carácter global da educación: Apuntamentos para unha crítica filosófica da idea e función da educación
CREA-ndo + APRENDE-ndo + DESFRUTA-ndo + EXPRES-ando = OPERA-ndo: O nacemento dunha compañía de ópera infantil
O noso departamento de Convivencia e Mediación nunha agrupación ARCE: Creación e traxectoria do Departamento de Convivencia e Mediación do IES Isidro Parga Pondal de Carballo
As comunidades de aprendizaxe: unha aposta do CPI de Castroverde na procura da mellora de resultados
A biblioteca como motor dun proxecto: O desenvolvemento dun proxecto interdisciplinar no CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal-Pontevedra)
O patrimonio onomástico persoal: Algunhas reflexións sobre o seu valor educativo e uso didáctico. A presentación de dous recursos
Cine no Fontem Albei: Experiencias co audiovisual desde a biblioteca escolar
Biblioteca escolar: abrindo portas : a apertura do centro á sociedade a través da biblioteca
Gústame ser unha mecenas: obradoiro de enriquecemento curricular a través de aula virtual
A coordinación desde a biblioteca: a experiencia do CEIP Nosa Señora de Xuvencos de Boborás (Ourense)
Proxecto EDA: Experimentación didáctica na aula
Recendo de biblioteca: Un proxecto do CEIP de Leirado (Salvaterra de Miño - Pontevedra)
A biblioteca como centro de recursos compensador de desigualdades: unha experiencia de préstamo de ordenadores portátiles no IES Lagoa de Antela (Xinzo de Limia-Ourense)
Breve historia dunha biblioteca: Facer posible o imposible
Irene Caeiro Cebrián, Carlos González Alonso, Isabel González Varela
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados