págs. 1-5
págs. 6-14
págs. 15-18
págs. 19-21
págs. 22-27
págs. 28-35
págs. 36-38
págs. 39-44
págs. 45-46
págs. 47-49
págs. 50-54
págs. 55-56
págs. 57-64
págs. 65-72
págs. 73-81
págs. 82-84
Universal/BMG: Market power of music publishers in view of evolutions in digital music publishing
Johannes Lubking, Sandra Kijewski, Franck Dupont, Bertrand Jehanno, Peter Eberl
págs. 85-88
págs. 89-93
Facing the challenges of globalisation: aid to outward foreign direct investment projects: (cases Cordex, Orfama and Djebel)
págs. 94-96
págs. 97-99
págs. 100-105
págs. 106-109
págs. 110-113
págs. 114-115
págs. 116-118
pág. 119
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados