Què és Reggio
Peter Moss, Carlina Rinaldi
pág. 3
Una ciutat que es transforma. Entrevista a Sandra Piccinini
Ferruccio Cremaschi
pág. 6
Una pedagogía de la transgressió
Alfredo Hoyuelos Planillo
pág. 11
Malaguzzi i la revolució de l'escola municipal
Enzo Catarsi
pág. 14
Caminant sobre fils de seda. Entrevista a Loris Malaguzzi
Carlo Barsotti
pág. 19
Els cent llenguatges d'una reforma educativa reeixida
Howard Gardner
pág. 26
Les arrels múltiples del coneixement
Vea Vecchi
pág. 29
Establir connexions
Gunilla Dahlberg
pág. 35
La ciutat: imatges, idees i teories. La recerca i la guia "Reggio Tutta"
Simona Bonilauri, Gino Ferri, Mara Davol, Tiziana Filippini
pág. 37
Reggio: una ciutat de cortesia, curiositat i imaginació
Jerome Bruner
pág. 41
Pensaments, teories i experiències per a un projecte educatiu participatiu
Paola Cagliari, Claudia Giudici, Angela Barozz
pág. 43
Gestió social i participació. El cor i el cap a les escoles infantils de Reggio
Irene Balaguer
pág. 47
Focus en... ReMida, el centre de reciclatge creatiu
pág. 49
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: