Quan, l'adult timorat vol tenir deixebles autònoms
Jaume Funes Artiaga
pág. 2
Quinx valors hi ha darrera de ser autònoms?
Manuela Gómez
pág. 7
Nivells d'autonomia segons els cicles educatius
Josefina Vilà
pág. 12
Convivència i cooperació
Pere Salvador
pág. 22
Divagació a l'entorn d tres paraules: disciplina, autoritat, autonomia
Ignasi Riera
pág. 29
Experiències per projectes: la intervenció de l'ensenyant
Tònia Burguesa
pág. 38
Innovació educactiva: Fer filosofia a l'educació primària i secundària
Eulàlia Bosch
pág. 46
Però com es pot fer filosofia a l'educació primària i secundària obligatoria?
pág. 50
Serveis escolar: Banc de llibres al C.P. Carpa
M. Luisa Valenciano Pérez
pág. 54
Escola i societat: Escola i canvi social
Rosa Cañadell
pág. 57
La mestra i el mestre: M. Antònia Canals i Tolosa <<ensenya a estriture>>
Jaume Cela Ollé
pág. 71
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: