págs. 11-12
págs. 13-30
págs. 31-45
págs. 47-63
Algunos modelos franceses en la pintura española del siglo XVII: Nicolas Poussin y Claude Vignon
págs. 65-83
págs. 85-111
págs. 113-134
La taula de la mort de Sant Baldiri, de Lluís Dalmau: Confirmació de l'autoria i de l'origen santboià de l'obra
págs. 135-149
El convento mendicante como elemento ordenador de la periferia en la ciudad bajomedieval: El caso español
págs. 151-177
págs. 179-200
Crònica d'una exposició (I). "Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi. Exposició antológica de pintura": Gestació i desenvolupament del projecte
págs. 203-207
Crònica d'una exposició (II). "Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi. Exposició antológica de pintura": Les restauracions de les peces
págs. 209-217
págs. 219-220
págs. 221-227
La col·lecció de ferro forjat del Museu Cau Ferrat de Sitges: Dels orígens a la inauguració del museu públic
págs. 229-238
págs. 239-244
Un retaule inèdit del pintor Claudi Lorenzale: Una obra de maduresa
págs. 245-252
págs. 253-262
La Dormició de la Mare de Déu del Museo Nacional d'Art de Catalunya: Noves consideracions a l'obra del pintor Pere Garcia de Benavarri
págs. 263-272
págs. 273-287
págs. 291-294
págs. 295-303
págs. 299-303
págs. 305-306
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados