Mary Lindquist
pág. 308
Donald C. Duncan
págs. 309-311
pág. 312
Better Teaching, Better Mathematics: Are They Enough?
F. Joe Crosswhite
págs. 313-319
David J. Allen
págs. 320-321
M. N. Deshpande
pág. 320
pág. 321
Seán P. Madden
págs. 322-323
Emil Dukovac
pág. 322
Paul E. Schwiegerling
pág. 323
págs. 324-328
The Magic of Balanced Groups: Educational Applications of Magic Squares
Michael J. Bossé, N. R. Nandakumar, Melanie L. Ore
págs. 329-337
Julien H. Meyer III
págs. 338-342
págs. 343-344
págs. 344-345
págs. 347-349
págs. 350-352
Joseph Gerhardinger
págs. 353-355
págs. 356-360
Professional Development for Mathematics Teachers: A Team Approach
Theresa M. Hopkins, P. Mark Taylor, Brandy Ferrell
págs. 362-366
págs. 367-368
Iterated Function Systems in the Classroom
Charles Waiveris
págs. 369-374
págs. 375-378
págs. 379-383
Roger H. Marty, Angel Johnson
pág. 384
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados