págs. 369-370
Visual and poetic allegory in Bellerofonte Castaldi's extraordinary Capricci a due stromenti
David Dolata
págs. 371-391
Point/counterpoint: Vicentino's musical rebuttal to Lusitano
Timothy R. McKinney
págs. 393-411
Attributions to Giovanni Rovetta
Jonathan Drennan
págs. 413-422
págs. 425-437
Don Juan de Austria and the Venetian music trade
Steven Zohn, Michael J. Levin
págs. 439-446
págs. 449-469
págs. 473-493
Treble or soprano? Performing Tallis
Peter Phillips
págs. 495-502
págs. 503-505
Andrew Manze
págs. 506-508
Andrew Johnstone
págs. 508-509
Jeremy Montagu
págs. 510-511
págs. 511-513
'The cradle of music in Ireland'
Rachel Cowgill
págs. 514-515
Graham Sadler
págs. 516-518
págs. 518-520
Michael Talbot
págs. 520-522
John Milsom
págs. 523-524
A pastoral and 'the Scottish play'
Mark Humphreys
págs. 524-526
Ivan Moody
págs. 527-528
Lucy Robinson
págs. 528-530
Harpsichord music from England and Germany
John Kitchen
págs. 530-532
Francis Knights
págs. 532-533
Elizabeth Roche
págs. 533-535
David Ledbetter
págs. 535-536
Michael Talbot
págs. 536-538
The sweet sound of cultures clashing
Joyce Lindorff
págs. 538-539
Seeking early English keyboards
Richard Turbet
págs. 541-543
págs. 543-544
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados