págs. 5-8
Locating the Obscene: Approaching a Poetic Canon
págs. 9-16
págs. 17-28
págs. 29-40
"Risabelha": a Poetics of Laughter?
págs. 41-48
págs. 49-64
The Voiced and the Voiceless in the "Cancioneros": the Muslim, The Jew, and the Sexual Heretic as "Exclusus Amator"
págs. 65-76
The Enemy Within: a Galician-Portuguese Dawn Song
págs. 77-90
págs. 91-132
Manuscript Culture in Medieval Spain: Research Trends : a Symposium
págs. 133-134
págs. 135-142
págs. 143-160
págs. 161-172
From Script to Print: Beyond Textual Criticism in Medieval Spanish Manuscript Culture
págs. 173-196
Memoria en "Siervo libre de amor": el papel de la psicología medieval en la ficción sentimental
págs. 197-210
"Saber bien e mal": the Fall and the Fruits of Reading the "Libro de buen amor"
págs. 211-226
How Reliable is a "razo"?: Attribution and Genre in "Baena" 40/556 and 557
págs. 227-242
págs. 242-256
págs. 257-270
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados