págs. 101-109
Einstein oscillators that impede thermal transport
Fernande Grandjean, Gary J. Long, Raphael P. Hermann
págs. 110-118
págs. 119-121
Fabrication of a modular neutron array: A collaborative approach to undergraduate research
R. H. Howes, J. Finck, B. Luther, J. Brown, J. Hinnefeld, S. Tabor, G. F. Peaslee, T. Baumann, K. W. Kemper, P. V. Pancella, M. Thoennessen, P. A. DeYoung, W. F. Rogers
págs. 122-126
Interference with correlated photons: Five quantum mechanics experiments for undergraduates
L. Heilig, J. Spencer, E. J. Galvez, N. Courtemanche, J. W. Martin, C. H. Hoibrow, M. J. Pysher
págs. 127-140
Energy transfer in electrical circuits: A qualitative account
Igal Galili, Elisabetta Goihbarg
págs. 141-144
A social network analysis of research collaboration in physics education
Timon Cheng-Yi Liu
págs. 145-150
Teaching computational physics as a laboratory sequence
Ross L. Spencer
págs. 151-153
págs. 154-159
J. W. Luginsland, R. J. Umstattd, C. G. Carr, Y. Y. Lau, C. L. Frenzen
págs. 160-163
págs. 164-176
págs. 177-178
Paradoxical games and a minimal model for a Brownian motor
R. Dean Asturnian
págs. 178-183
págs. 184-185
W. J. Stronge, M. Hubbard, G. S. Sawicki
págs. 185-189
pág. 189
págs. 190-191
págs. 191-192
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados