págs. 537-551
págs. 552-558
págs. 559-564
págs. 565-571
págs. 572-577
págs. 578-584
págs. 585-590
págs. 591-596
págs. 597-602
Learning-related motives and the perception of the motivational quality of the learning environment.
págs. 603-609
págs. 610-615
págs. 616-620
págs. 621-626
págs. 627-633
Dimensional structure of the Brief Symptom Inventory with Spanish college students
Noemí Pereda Beltrán, Maria Forns i Santacana, Maribel Peró Cebollero
págs. 634-639
págs. 640-645
págs. 646-653
págs. 654-660
págs. 661-666
págs. 667-672
págs. 673-678
Psychosocial sources of stress and burnout in the construction sector: A structural equation model
págs. 679-686
págs. 687-692
págs. 693-698
págs. 699-705
págs. 706-710
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados