Els mitjans de comunicació de proximitat, el sistema bibliotecari i les universitats, a més dels centres escolars, tenen la responsabilitat de formar ciutadans crítics, capaços d'informar-se i distingir les fake news, al llarg de tota la vida, per mitjà de l'alfabetització informacional i mediàtica, com defensa la UNESCO des de fa dècades. Bibliotecaris, periodistes i investigadors reflexionen sobre la AMI (MIL) en aquest llibre.
págs. 5-7
págs. 192-194
págs. 9-11
págs. 12-14
págs. 15-16
Mediatización Intensiva: Un rumbo nuevo para la alfabetización mediática
págs. 18-39
págs. 40-62
págs. 63-71
Media and Information Literacy and the Media Industries: Best practices
págs. 73-90
págs. 91-105
Els graduats en comunicació: Quin rol poden jugar en l’ensenyament de la competència informacional i mediàtica a les escoles?
págs. 106-124
págs. 125-137
Professionals de la informació, la comunicació i l’educació davant la infoxicació i les fake news: Col·laborem?
Alexandre López Borrull, Josep Vives i Gràcia, Joan-Isidre Badell
págs. 138-160
págs. 162-167
La premsa a les escoles: 10 anys ajudant a formar ciutadans crítics
págs. 168-173
Mitjans de comunicació locals i comarcals i creació de l’esperit crític: El cas dels mitjans de comunicació municipals de Sant Cugat
págs. 174-179
págs. 180-185
La Nostra Escola: Un programa de Televisió de Badalona produït íntegrament per infants
págs. 186-191
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados