Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Manual de pràctiques de Psicologia de la Instrucció

Beatriz Delgado Domenech (coord.), Mari Carmen Martínez Monteagudo (coord.), David Aparisi Sierra (coord.), María Vicent Juan, Carolina Gonzálvez Macià, Nieves Gomis Selva, María José León Antón, Agustín Ernesto Martínez González, Fernando Sánchez Iñíguez, Lourdes Rada, Alberto Vidal Calatayud

  • L’objectiu d’aquest material és proporcionar una guia per a docents i alumnes que facilite el procés d’ensenyament- aprenentatge dels continguts de l’assignatura de Psicologia de la Instrucció. Les propostes de treball (pràctiques i casos) analitzen els processos cognitius implicats en l’aprenentatge dels coneixements escolars, tals com la lectura, l’escriptura, les matemàtiques i les ciències experimentals, així com els procediments instruccionals més comuns utilitzats a l’aula. Igualment, s’inclouen activitats per a comprendre i reflexionar sobre les habilitats generals de pensament (solució de problemes i pensament crític). La seua organització clara i detallada facilita el seu ús, i ofereix a l’estudiant i al docent nombrosos materials complementaris, sistemes d’avaluació alternatius i pautes d’organització en l’aula.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus