Reivindicació de l'escola bressol:: escriptura acadèmica, mitjans i compromís en la formació de mestres
Prova pilot:: l'assignatura d'Estructura i tecnologia de computadors (Grau d'Enginyeria Informàtica) dins la Plataforma Bones Notes
Arnau Oliver i Malagelada, Josep Lluis de la Rosa Esteva, Joan Batlle Grabulosa, Joaquim Salvi Mas
Classe de problemes alternativa:: aprenentatge cooperatiu i actiu
Inés Ferrer Real, Elisa Vázquez, Quim de Ciurana, Isabel Bagudanch Frigolé, Maria Luisa Garcia-Romeu
Experiència interdisciplinària de coavaluació:: la percepció dels estudiants a la Universitat de Girona
Gerard Arbat Pujolràs, Lidia Feliu Soley, Anna Planas Lladó, Joan Josep Suñol Martínez, Lluís Zamora Hernández, Joan Pujol Planella, Lino Montoro Moreno, Núria Roura-Pascual, Rosa Maria Fraguell i Sansbelló
Cultura académica.: Valores del aprendizaje universitario. Proyecto piloto realizado en los estudios de psicología de la Universidad de Girona
Pilar Albertín Carbó, Dolors Cañabate Ortiz, Carles Rostán Sánchez
VIBOT Day:: un exemple de bones pràctiques universitat-empresa
Robert Marti Marly, Xavier Lladó Bardera, Joan Martí Bonmatí, Joaquim Salvi Mas, Arnau Oliver i Malagelada, Xavier Cufí i Soler, Jordi Freixenet Bosch
Una nova manera de transmetre la neurociència a la Facultat de Medicina de la UdG:: integració de la informació i implicació de l'estudiant
Xavier Xifró i Collsamata, Pere Boadas Vaello, Ana Carrera Burgaya, Oscar Campuzano Larrea, Enrique Verdu Navarro, Francisco Reina de la Torre, Gemma Huguet Blanco, Joan Lorenzo San Molina
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados