Periodo de publicación recogido
|
|
|
The Learner in Engineering Education: guest editorial I
Nestor Arana Arejolaleiba, Aida Guerra, Anette Kolmos, Erik de Graaf, Rui Lima
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. Extra 3, 2017, págs. 940-941
Getting a hold on the problem in a problem-based learning environment
Jette Egelund Holgaard, Aida Guerra, Anette Kolmos, Lone Stub Petersen
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. Extra 3, 2017, págs. 1070-1085
Selected papers from the international research symposium on problem based learning,IRSBL 2013. PBL across cultures: guest editorial i
Khairiyah Mohd-Yusof, Erik de Graaf, Anette Kolmos, Fatin Aliah Phang
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 1 (Parte B ), 2016, págs. 305-307
Students’ experiences of change in a PBL curriculum
Bettina Dahl, Jette Egelund Holgaard, Hans Hüttel, Anette Kolmos
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 1 (Parte B ), 2016, págs. 384-395
S. Haase, Helen L. Chen, S. Sheppard, Anette Kolmos, M. Meilgaard
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 29, no. Extra 3, 2013, págs. 698-713
Comparison of PBL curricula within control engineering education
Liliana Fernández-Samacá, Kirsten Mølgaard Nielsen, José Miguel Ramírez, Anette Kolmos
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. Extra 6, 2011, págs. 1362-1373
Mariane Frenay, Alenoush Saroyan, K. Lynn Taylor, Denis Bédard, Mieke Clement, Nicole Rege Colet, Jean-Jacques Paul, Anette Kolmos
Revue française de pédagogie, ISSN 0556-7807, Nº. 172, 2010 (Ejemplar dedicado a: La pédagogie universitaire: un courant en plein développement), págs. 63-76
Responses to problem based and project organised learning from industry
Anette Kolmos, Jette Egelund Holgaard
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. Extra 3, 2010, págs. 573-583
Factors influencing group creativity in project-organized teams in engineering education in china
Chun-Fang Zhou, Ling-Ling Luo, Xiangyun Du, Anette Kolmos
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. 6, 2010, págs. 1524-1535
Staff development for change to problem based learning
Anette Kolmos, X.Y. Du, M. Dahms, P. Quist
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. Extra 4, 2008, págs. 772-782
Anette Kolmos
Educar, ISSN-e 2014-8801, ISSN 0211-819X, Nº 33, 2004 (Ejemplar dedicado a: Formar y formarse en la universidad), págs. 77-96
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados